| تاریخ ثبت فرم: | 1405/04/03 |
| *وضعیت استخدامی: | لطفا نوع استخدام رو وارد نمایید
|
| * تحصیلات : | لطفا مدرک تحصیلی را وارد نمایید
|
| *سن: | لطفا سن خود را مشخص نمایید
|
| *سابقه کار: | لطفا سابقه خدمت خود را مشخص نمایید
|
| *گروه شغلی : | لطفا گروه شغلی را مشخص نمایید
|
| 1-آیا کارهایی که از شما خواسته می شود، در راستای شرح وظایف شغلی شما است ؟ | |
| 2-آیا در شغلتان احساس موفقیت ، رضایتمندی و ارزشمندی می کنید؟ | |
| 3- آیا بین سیاستها با اسناد بالادستی، برنامه های بیمارستان و اجرای آن تطابق وجود دارد؟ | |
| 4-تا چه حد از شیوه اطلاع رسانی مسئول بخش/ واحد خود در مورد برنامه های عملیاتی و شرح وظایف خود رضایت دارید؟ | |
| 5-آیا از کمک و مشارکت همکاران خود در انجام کارها رضایت دارید؟ | |
| 6-آیا از سهولت ملاقات و برخورد ریاست بیمارستان جهت رسیدگی به مشکل شما رضایت دارید؟ | |
| 7- آیا از سهولت ملاقات و برخورد مدیریت بیمارستان جهت رسیدگی به مشکل شما رضایت دارید؟ | |
| 8- آیا از سهولت ملاقات و برخورد مدیریت پرستاری جهت رسیدگی به مشکل شما رضایت دارید؟ | |
| 9- رضایت شما از نحوه ی پاسخ گویی و ارتباط مسئول بخش خود چه میزان است؟ | |
| 10-آیا از آزادی کافی برای بیان نظرات یا ابراز خطایتان در بخش برخوردار هستید؟ | |
| 11- آیا به نظر شما میزان ساعت کاری شما در هفته مطلوب است؟ | |
| 12- آیا پرداخت مزایا بر حسب جایگاه شغلی و مقطع تحصیلی شما عادلانه است؟ | |
| 13-آیا از نحوه ی تحسین و تشویق در مورد کار خوبی که انجام داده اید رضایت دارید؟ | |
| 14-آیا فرصت مرخصی و تعطیلات به صورت عادلانه برای شما وجود دارد؟ | |
| 15-آیا احساس می کنید که در شغلتان فرصت رشد شغلی و بهبود دارید؟ | |
| 16-آیا از توجه مسئولین به ابتکار و نوآوری های کارکنان احساس رضایت دارید؟ | |
| 17-آیا امکانات رفاهی(وام و تسهیلات مالی، سفرهای زیارتی و ...) مناسب است؟ | |
| 18-آیا امکانات برای پیشگیری از حوادث شغلی وجود دارد؟ | |
| 19-آیا از کیفیت و کمیت غذای بیمارستان رضایت دارید؟ | |
| 20 - آیا از نحو ی توزیع غذای بیمارستان احساس رضایت می کنید؟ | |
| 21-آیا کلاسهای باز آموزی در راستای شغلی شما در سازمان برگزار می شود و استمرار دارد؟ | |
| 22-رضایت شما از موثر بودن کلاس های آموزشی در ارتقای دانش و مهارت شما در انجام امور محوله چگونه است؟ | |
| 23-از میزان عدم نگرانی در مورد اشتغال دائم رضایت دارید؟ | |
| 24- ایا احساس آرامش در محیط کار دارید؟ | |
| عواملی که باعث عدم آرامش و نارضایتی شما در محیط کار می شود را ذکر کنید؟ | |
| عوامل فیریکی محیط کار خود را که مناسب نبوده و قابل اصلاح می باشد را ذکر کنید؟ | |
| چه پیشنهادی کاربردی و قابل اجرا برای افزایش رضایمتندی در شغلتان دارید؟ | |